Valsts meža dienests ir valsts iestāde, kas uzrauga meža nozari Latvijā.

Valsts meža dienestā jāvēršas visiem iedzīvotājiem un uzņēmumiem, kuriem pieder mežs.

Valsts meža dienests kontrolē medniekus un uzskaita meža dzīvniekus, kurus atļauts medīt.

Valsts meža dienests dzēš meža ugunsgrēkus visā Latvijas teritorijā.

Valsts meža dienests uzrauga meža veselību un dabas aizsardzību.

Valsts meža dienests uzrauga uzņēmumus, kas ieved kokmateriālus un koka izstrādājumus no citām valstīm.

Valsts meža dienesta darbu pārrauga zemkopības ministrs.

Valsts meža dienesta centrālais birojs atrodas Rīgā, 13. janvāra ielā 15.

Valsts meža dienestam ir 29 mežniecības visā Latvijas teritorijā.

Ar iesniegumu var vērsties jebkurā mežniecībā.

Valsts meža dienestam var zvanīt pa tālruni +371 67226600 vai sūtīt ziņu uz e-pastu [email protected].